عندك نت تي داتا te data في البيت! يبقي لازم تعمل الخطوة دي

عندك نت تي داتا te data في البيت! يبقي لازم تعمل الخطوة دي

تى داتا tedata egypt

tedata egypt

لو كنت من مستخدمي انترنت شركة وي او تى داتا نت او انترنت تي اي داتا المنزلي يبقي لازم تقوم بالخطوة دي!, هتقدر من خلال خدمة mytedata او te data account انك تعرف استهلاكك الشهري للانترنت وتقدر كمان انك تحول النقاط الشهرية الي رصيد تشحن بيه الباقة الشهرية والعرض اسمه te data 4u واللي سبق وشرحناه بشكل مفصل قبل كده في الموقع.
موضوع مهم :  كيفية انشاء حساب ماي تي داتا My tedata 2020 بالصور لمعرفة استهلاك الباقة الشهري وتجديد الاشتراك اونلاين
باستخدام تطبيق ماي تي داتا هتقدر انك توصل للاستهلاك الشهري والنقاط المتوفرة معاك في عروض tedata 4u وتقدر كمان تحول النقاط دي الي رصيد تستخدمه في شحن الباقة, فايدة التطبيق او الموقع الخاص بـ my tedata انك هتتابع استهلاكك اول بأول بشكل مفصل بحيث انك تقدر تعرف هل انت بتزود في استخدامك للانترنت ولا في حد سارق الباسورد وبيدخل يحمل من عندك فابالتالي هتفقد كتير من الباقة وبكده السرعة هتقل لما تخلص الكوته.


te data
تى داتاتى اى داتا
تي داتا

معرفة استهلاك النت تى اى داتا

ماي تي داتا

لكي تستطيع ان تتعرف علي استهلاك الانترنت الشهري الخاص بك يجب عليك ان تقوم بفتح حساب تي داتا الخاص بك علي موقع تى داتا كما بالصورة التالية او فتح تطبيق We Home Internet الموجود علي متجر جوجل بلاي والتسجيل فيه ستجد في الصفحة الرئيسية الباقة الخاصة بك والاستهلاك وميعاد التجديد بالاضافة الي نقاط 4u tedata التي تستطيع تحويلها من خلال التطبيق نفسه الي رصيد او خصم علي الشحنات القادمة لباقة انترنت te-data.

تجديد اشتراك الانترنت

يمكنك بسهولة شديدة ان تقوم بتجديد اشتراك الانترنت تي اي داتا من خلال الموقع او التطبيق السابق شرحهم باستخدام فيزا بها رصيد وستحصل ايضاً علي خصم 10% حين تثبيت الفيزا كمصدر للتجديد الشهري الثابت, يمكنك أيضاً استخدام المحافظ الالكترونية لكي تقوم بالحصول علي فيزا افتراضية تدفع بها الاشتراك فقط مثل محفظة فودافون كاش ومحفظة كاشاتي ومحفظة البنك الاهلي وخلافه من المحافظة المتوفرة في مصر لدي البنوك المحلية والدولية.

من منزلك بسهولة شديدة ستقوم بالتجديد بدون الذهاب الي الفرع لكي تقوم بتسديد اشتراك تي اي داتا.

ماتنساش لو حابب تستعلم عن فاتورة النت او تدفع فاتورة النت او تـ تابع سعة تحميلك اونلاين انك تقوم بـ تسجيل الدخول تى داتا ومتابعة باقي الشرح من الرابط السابق.

الاشتراك في te data عروض

يمكنك باستخدام تطبيق او موقع mytedata ماي تي داتا ان تقوم بالاشتراك في عروض تى اى داتا الجديدة بسهولة شديدة بدون الحاجة الي الذهاب الي الفروع التي من الممكن ان تكون بعيدة عنك وتحتاج الي وقت كبير للذهاب اليها بالاخص في الارياف وقري مصر النائية. كل ما ستحتاجه هو فيزا لكي تقوم بالدفع منها وسبق واخبرناك بالفيزا المقبولة للدفع في موقع http://www.tedata.net.

الحصول علي راوتر تي اي داتا tedata router

يمكنك بسهولة شديدة ان تقوم بطلب راوتر تي داتا من خلال التطبيق او الموقع عن طريق حسابك في tedata egypt وسيصلك الراوتر الي باب المنزل ولن تتكلف الا تكاليف الشحن الخاصة بالراوتر مع مصاريف الراوتر نفسه ولن تحتاج الي الذهاب بنفسك الي الفرع لكي تستطيع استلام الراوتر كما هو متعارف عليه.

مميزات تطبيق وحساب my tedata ما تي اي داتا

  • عرض وتحديث بياناتك الشخصية ومعرفة الرقم الارضي تي اي داتا.
  • تجديد اشتراك الانترنت الخاص بك وزيادة باقات اضافية.
  • تغيير الباقة الخاصة بك بسهولة.
  • عرض ومعرفة الفواتير السابقة لحسابك.
  • طلب راوتر تي اي داتا.
  • ايقاف الخدمة بشكل مؤقت مع امكانية اعادة التشغيل.
  • البحث عن فروع تي داتا المحيطة بك.
  • معرفة استهلاك النت تى اى داتا.
  • معرفة نقاط 4u tedata.
  • التحدث الي خدمة عملاء تى اى داتا.
  • شحن رصيد we.
تابع ايضاً : zxhn h108n we

خدمة عملاء تى داتا

يمكنك بسهولة شديدة التواصل مع خدمة العملاء شات بدون البحث عن رقم خدمة عملاء tedata والبقاء منتظراً الرد لفترات كبيرة مما سيضيع عليك الوقت والرصيد, يمكنك استخدام شات تي اي داتا الموجود في الموقع للتواصل مع tedata خدمة العملاء والبحث عن حل للمشكلة التي تعاني منها.
موضوع مهم :  التحدث الي رقم خدمة عملاء we للانترنت الارضي لشكاوي الانترنت [دليل كامل]

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-